Preventieprogramma kan trend stijgende verzekeringskosten keren

Koeriers- en expresbedrijven hebben steeds meer moeite om zich te verzekeren. Een preventieprogramma van Hello Mobility in samenwerking met TLN Verzekeringen kan trend van stijgende verzekeringskosten van het wagenpark keren.

Schade bus

Sommige risico’s zijn steeds moeilijker te verzekeren. Of alleen tegen torenhoge premies. Met name koeriers- en expresbedrijven hebben steeds meer moeite om hun wagenpark te verzekeren.

Stijgende premies
Oorzaak hiervan is het grote aantal schadegevallen bij de betrokken bedrijven. De kosten van premies nemen toe en leiden in sommige gevallen tot onverzekerbaarheid. Sjors Jepkema, verantwoordelijk voor Producten en Diensten van TLN: ‘Wij willen met TLN Verzekeringen extra inzetten op preventie, hiervoor hebben wij de samenwerking opgezet met Hello Mobility, een organisatie die ondersteuning biedt in het voorkomen van schade.’

Specialistische kennis
Door een preventieprogramma op maat waarin rijgedrag door slimme ICT in een dashboard inzichtelijk wordt gemaakt en de ondernemer door experts gecoacht wordt, kunnen het aantal schades en reparatiekosten sterk verminderen. De coaches hebben veel specialistische kennis en expertise op het gebied van transport en logistiek.

10% korting
Hello Mobility voert dit preventieprogramma uit in samenwerking met TLN Verzekeringen. Nieuwsgierig geworden naar deze unieke aanpak? Neem dan contact op met TLN Verzekeringen 023-5202010 of Hello Mobility 070-5130788. TLN leden ontvangen een korting van 10% op de diensten van Hello Mobility.