YouTuber Dylan Haegens hét gezicht van Veilig op Weg! Blijf uit de dode hoek.

Met 22 miljoen views per maand is Dylan Haegens een van de meest invloedrijke influencers van dit moment. En vanaf dit schooljaar hét gezicht van de bewustwordingscampagne Veilig op Weg! Blijf uit de dode hoek voor kinderen uit groep 7 en 8. 

Thumbnail VOW x Dylan Haegens

‘Ik ben blij dat ik kan bijdragen aan het feit dat kinderen zich meer bewust gaan zijn van de dode hoek. Zolang er ieder jaar nog slachtoffers vallen, is het belangrijk dat hier zoveel mogelijk aandacht voor is’, vertelt een enthousiaste Dylan Haegens.

Bewustwordingscampagne cruciaal
De bewustwording van de gevaren van de dode hoek bij grote voertuigen voor kinderen is cruciaal. Om de verkeersveiligheid te vergroten is Transport en Logistiek Nederland (TLN) 25 jaar geleden gestart met de campagne Veilig op Weg! Met de inzet van Dylan Haegens en zijn 1,85 miljoen volgers wil TLN ook in dit bijzondere jubileumjaar kinderen in heel Nederland bereiken en vertellen over de gevaren van de dode hoek.

Benieuwd naar de eerste video van Dylan? Bekijk hem op YouTube.