Inhoud
Wil je leren hoe je de beste medewerker voor een openstaande vacature vindt via social media? Welke kanalen zet je daarvoor in? En wat zijn de mogelijkheden? Tijdens onze workshop Adverteren op social media leer je hoe je tegen relatief lage kosten jouw vacature kunt verspreiden onder de juiste doelgroep. Je werkt aan je eigen campagne die je na afloop daadwerkelijk start.
Na de workshop kun je zelfstandig een campagne opzetten, monitoren en optimaliseren. Je hebt dan alles in huis om de juiste medewerkers te vinden via social media.
Voor wie is deze workshop bedoeld?
Deze online workshop is geschikt voor ondernemers in de transport- en logistieke sector, personeelsfunctionarissen en anderen die verantwoordelijk zijn voor het werven van personeel. Het is een voordeel als je hebt deelgenomen aan de online training Werven en behouden van personeel.
Interactie tijdens deze workshop is belangrijk. Daarom werken we met groepen van vier deelnemers. Heb je interesse? Meld je dan snel aan, want het aantal plaatsen is beperkt. Per bedrijf kan maximaal één persoon deelnemen.
Voorbereiding
Om deel te kunnen nemen aan de workshop heb je het volgende nodig:
– Advertentie-account Facebook;
– Advertentiebudget van € 150,-;
– Betaalmethode voor het advertentieaccount;
– Een vacature die je kunt plaatsen op social media (let op: deze vacature moet op een eigen website staan).